Fear of the dark, help me... ?

ja nu ska jag erkänna lite saker jag är rädd för ? ;o randoooom
nr, 1 - Mörkret, fett läskigt juu hatar att gå ensam när d är mörkt,
nr, 2 - Spindlar, fett äckliga små prylar !! ;o
nr, 3 - Ormar, HJÄÄÄÄÄLP !!
nr, 4 - Höga höjder, fyfan jag klarar inte det... way to scary ;o
nr, 5 - ensam hemma utan något att äta, eller någon att prata med...
nr, 6 - Sjukhus, jag vne varför men det är fett läskigt...
nr, 7 - ensamhet...
typ allt jag är rädd för , men aou.. jag är inte så tuff så ni vet .. :P
men aou, jag dunkar musik och typ fryser, och blir hotad.... ska typ äta för andra gången idag.. hoppas jag....




Warrior of the dark, please dont kill the last hope i have, warrior of the dark. Light's warrior help me to get the fear of the dark away... help me... ?






ajuste har färgat håret ;)
KYSS Å SMEK , SÄNGLEK ;* JEPPHOE<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vikken färg? :)

2010-01-04 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0