yeah,

haha det är så jävla B att man inte känner en enda i tyresö.. så jäävlaa seeegt !!!
fan jag har inget att göra om dagarna.. bara sitta hemma och drunkna i mitt TV-Speladen.. fan NOLIFE. Seriöst.. jag vill ha roligt i tyresö..
menmen jag fattar inte att det är så svårt att få vänner i tyresö.. xD haha
menmen, just nu dunkar jag musik, och är inne på Facebook 

Jesper Schtinkenstein Willingstam

@ face, ska snart typ tjata på pappa om att få lite chips (a)
det häänder inget hemma hos mig.. jag helt ensam typ varje kväll.. papap drar hemifrån typ hela tiden ;o
haha wtf XD roligt för mig , då kan jag sno lite chips och cola tummen upp för det alltså :)
menmen ska kolla lite film på datorn gjorde det igår, kollade på 300 och Bolt, haha tuff som jag är :)
måste tvätta min piercing snart.. den är lite små smutsig.. haha.
jag ska ta nya bilder så fort jag fått bättre mobil lovar..
men nu ska jag kolla film och dricka lite cola :)
hörs ;)


fattar inte att jag lägger upp den... men Jag och min älskade mor :)



KYSS Å SMEK,SÄNGLEK ;* JEPPHOE <3

Kommentarer
Postat av: BM

TV-spel äger!

2009-12-12 @ 21:07:04
Postat av: Andrea

haha du spelar jämt ändå... XP

2009-12-13 @ 00:30:43
URL: http://amst.blogg.se/
Postat av: Din älskling ;D <3

Såå söta ni är :D <3



//



Du får gissa ;D <3.. våga nt gissa fel ;O <3

2009-12-13 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0