trååk..

jag tappade min mobil igååår.. faaaill.. men en fett gullig 4a hittade den och gav den te mig (a' fett gulligt :)
jag vart fett glaaad :D
idag hade eleverna match mot lärarna killarna spöade lärarna, tjejerna förlorade...
men idag ska typ vara m maria tror jag ? ;p
men typ sen träning, fett chill. ska stå i mål tror jag ;o
Jag ska börja springa sen när all snö har försvunnit, jag har bestämt att jag seriöst måste ha bra kondition.. det här funkar inte.. jag har muskler, jag väger 92 kg, är 180 lång, jag måste seriöst skaffa kondistion och mera muskler !:D
höhö, jag har bestämt att jag ska skaffa bättre självförtroende, jag ska få snygg kropp ;o
oj oj oj jag kommer bli stolt som fan.. jag har det jag behvöer då. :)
men ska ringa min moster och fråga om hon har en tomte dräkt ska vara tomte imorgon på min jul aavslutning höhö, vi hörs :)






Peter Låtsas pappa,                           JEPPHOE :D


KYSS Å SMEK, SÄNGLEK ;* JEPPHOE <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hhaha jeppe du skulle fan passa som tomte... lol Xd

2009-12-16 @ 16:04:56
URL: http://amst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0