SÖÖÖÖÖNDAAAAG

Ja idag är det söndag och jag gick upp 06:20... hade Handbolls match... vi mötte Lidingö fjortisarna !
Bara lite synd att vi förlorade.. menmen jag försökte få upp lagandan genom att skrika som en dåra, smart, eller?
men men jag är målvakt och utespelare fick byta för den andra målvakten hade en dålig dag.
Jag fick typ fem skott i magen och på bröstkorgen och fyfaaan vad det gör ont ibland!
och innan vi skulle duscha fick jag tummen uppriven när jag och min lagkompis skulle ''brottas'' men hans tandställning åkte rakt in i tummen och sen hade jag ett sår där (y)
menmen man får ta det som det kommer :)
Chatta nyss med Angela och vi snackar om djur och skit :D
haha hon är så jävla klockren !
Respekt till henne alltså hennes blogg --> http://yeahrockondude.blogg.se/
<3





Elias Renato Perez                                      Och Jag Jesper ! :D




Aja ska spela lite random spel nu så.. aa :)
Hej då , Kyss å smek , sänglek ;* Jepphoe !<3


Kommentarer
Postat av: Angela.

Positiv + laganda = tummen upp

Heja jesper!

2009-12-06 @ 22:27:20
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0