Måndag Kväll ?!

TJENIXEN :D



mjo har precis kommit hem från träningen , höhö ÄNTLIGEN.
Jag har fett sär ben har skadat dom hära områdena, båda knäskålarna, smalbenen. Och det är för jag är målvakt och slänger mig xD
Fan alltså gör skit ont..
menmen, har lite skol grejer att göra.. Geografi, hmm... inte min grejj alltså ? :p
Ska lägga ut massor med länder så jag får G i geografi..
Jag kämpade som fan med att få G i matte , lyckades också men ändå :o
Jag ska göra lite Geografi nu.. och DUSCHA :D mohahaha :D
menmen, bloggar när jag ska sova också :)
Syns, kyss å smek, sänglek ;* <33
JEPPHOE


Gangzta Boii ;p


Kommentarer
Postat av: Julia

Stackars dig Jesper :),fan jag har skitont efter beeptestet :S, du har inte haft din blogg så länge va??

2009-12-08 @ 18:58:26
URL: http://piiinnk.wordpress.com
Postat av: Jepphoe :D

haha njae:) inte så mycket synd, nepp sen fredags :)

2009-12-08 @ 21:49:24
URL: http://jepphoewillingstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0