Lördag.. :)

Mjo nu är det lödag.. imorgon har jag match i sprallenhallen (Y) 16;20 xD fett seeent :)
jag  vaknade för typ någon timme sen, sen dess har jag inte gjort mycket suttit vid datorn, ätit pepparkakor, spelat lite spel. Haha jag är spelnörd känns det som :o
menmen, jag myser med katterna ska snart ut och vandra i tyresö.. fan jag känner absolut ingen i Tyresö.. ABSOLUT INGEN. menmen ... haha. Jag ska snart kolla filmer och ha allmänt tråkigt.. som vanligt.. :)
menmen...
Aja skriver lite ikväll också :) <3




Albin                    Ladji ovanför André                 Jepphoee :D
  i 7an xd



KYSS Å SMEK , SÄNGLEK ;* JEPPHOE <3


Kommentarer
Postat av: Andrea

Gulligt jeppe XP...

2009-12-12 @ 19:21:35
URL: http://amst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0