Gott nytt år , era jävlar :)

aou, ikväll är det ett nytt år .. :)
ska bli lite små härligt, menmen, hatar typ detta nyår för firar inte med älskling... menmen :/
ska fira med knas familjen, ska skjuta raketer sen sova... -,-
inge kul.
menmen, idag tänkte jag ha mina rosa evisu, och typ min ADIDAS tröja, sen fjällis ^^
menmen, vaknade för 2 timmar sen, frukost bestod på oboy, inge mera.
och aou, sen ska jag väl sitta i rummet dunka musik te raket skjutandet börjar...
menmen, har fan inge roligt just nu och idag... så jävlaa tråååååååååk.
menmen, imorgon kommer lilla mio iaf, och aou, ska dra te Tyresö och pappa, ska sova där nu i en vecka, menmen, vi ska typ kolla fett med film och bara mysa har saknat det som faan.. menmen, ska typ ner och spela musik nu.. :)

'' You spin my head right round right round when you g odown when you go down, down'' Mio kommer du ihåg (a' <3





KYSS Å SMEK, SÄNGLEK ;* JEPPHOE<3

Kommentarer
Postat av: Paaauueh<3

Åtta st "menmen". Haha xD <3

2010-01-03 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0