GOOOOD MOOORGOOON :D

Jaa jag vaknade för typ 20 minuter sen, äter frukost och dunkar musik :)
ska snart packa väskan inför matchen, jag är grymt taggad, vi ska samlas om 2 timmar jag är redan vaken inte likt mig alltså!!
menmen just nu chattar jag med Maria och Linneah, hah :D
Jag sitter i mjukis och min titanic t-shirt (a'
Ska snarta släppa in kissarna i mitt rum, dom hoppar in i dörren dom idioterna xD
menmen, ska höja volymen te högsta snart :D
hehe, jag ska börja med ett citat typ varannat inlägg, d låter ju bra :)
börjar nu.. :)

''Oscar Wilde''

''Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr.''










Kyss Å Smek, Sänglek ;* JEPPHOE<3


Kommentarer
Postat av: Andrea

citatet e sant.... tror jag :S har ingen aning

2009-12-14 @ 18:39:58
URL: http://amst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0