God morning says Mister Nice Guy

Jo god morgon jag sitter och dunkar svensk hiphop just nu och typ ska göra frukost, ja jag vaknade nyss ;)
mjo mina katter är fan galna så fort jag vaknar är jag en mys maskin för dom ;o
aja det är härligt men ändå inte om ni fattar fan vill ta det lungt på morgonen ^.^ det får man aldrig göra ;)
men ska snart göra frukost och sen typ snabb dusch, sen klä på mig och dra te mammsen, ska få lite mera julklappar :D
så grymt härligt :) men ska ta kort på det jag fick av pappa och lägger in allt i veckan :)
menmen, idag ska jag ha mina Baggy Jeans
http://www.topstreetwear.com/system/search/product.asp?id=10625&c=97&page=1&rnum=139 dom ska jag ha på mig, och en MJ tröja .. :)
aja, ska göra lite frukost nuu :)
vi hörs



 

KYSS Å SMEK, SÄNGLEK ;* JEPPHOE <3


Kommentarer
Postat av: .

vad e ditt besöksrekord? asså unika besökare-

2009-12-28 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0