dålig uppdate.. flååt...

ja just nu sitter jag och lyssna på min spotify lista Coola Kaninen det är rock... haha :)
men jaa.. på söndag är det match på bolton.. höhö, ska spöa skiten ur dom :D
hahah jag driicker julmust och äter pepparkakor (y)
hm.. skolan idag var väl okej.. jag drog te edbo för att kolla på lucia.. haha jag sket lite i NO;n men jag kollade på deras lucia skit kul :)
mjoo, det allt för ikväll.. en bild måste ni ju fåå ;d <3








Jepphoe on hiz way to uppsala ! (Y)

Kyss å smek, sänglek ;* JEPPHOE<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Men lilla Jeppe man får ju inte skolka från skolan ;).. okej ska jag säga jag kommer typ försent varje dag Xd...

2009-12-12 @ 12:41:35
URL: http://amst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0