Baby, i love you so fucking much... !<3

Ja.. idag drog jag och elias och jennifer ( hans flickvän / fästmö ) drog te stan vi skulle äta på donken, och vi träffade jennifers kompis dära, sen drog vi och käkade , 16 cheesburgare och 4 stora color :)
vi åt och vart tjocka.. sen kom mio in... jag såg henne och mitt hjärta dunkade fort som fan.. jag fattade inte varför... men jag gick fram och snackade med henne och sa att jag älskade henne och ville ha henne tebax...
hon sa att hon gillade mig fortf och sånt... men hon bestämde sig inte...
men sen efter vi snackat lite kramades vi fett länge... och vi kysstes... sen skulle hon te sin kompis maja och ge henne hennes paj, men sen så satte jag mig och elias kände på mitt hjärta hur hårt det dunkade, och sen tryckte han ser tröjan så den satt tajt mott bröstkorgen och hela tröjan skakade, han tyckte det var gulligt, sen drog vi ut och mio och hennes kompis hade redan dragit, men aa. sen messade hon elias och frågade om vi var kvar på donken vi svarade nej och att vi var på väg mot bion, sen kom hon och frågade mig om jag var riktigt säker på att jag ville bli hennes igen, jag svarade såklart ja, hon frågade igen, är du säker? jag sa jaaa !..
och sen kystes vi och ja man kan säga att jag har världens stöööööörsta smile just nu :)
jag älskar dej sjukt mycket mio... du är så underbar och fin... jag gör aldrig mitt misstag igen... jag ÄLSKAR DEJ MIO MIRA TOPPEN JOHNSON ( hata mig inte ) :)

jag kan säga några ord som du kommer skrata och le åt :)

Sommar, puffen,toker,pervo, ''jag kommer'' ^^, right round, on the beach, baby du vet vad jag menar med alla ord.



Baby i wanna be yours for all enternity, for all my life have i search for the right women, when i found you girl damn my heart was racing, i swear to god, i will be your man forever. I will love you after im dead to, i will love you until my last breath my life is all about you, nothing matters more than you do, i give you my hearth, my life is nothing whitout you, my life is trash when you not around, i'l wright you this text not becuse i want to, no becouse i fucking love you okey?
My love for you , it cant be explane on papper or in text, my love takes more room than the whole space, damn girl you are the love of my life.
Jesper Clas Åke Bokström Willingstam <3 Mio Mira Toppen Johnson forever !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0