sista innan jag drar te östersuund xd <3

Ja imorgon skit tidigt drar jag te östersund.. :) kanske härligt, får lite riktig kyla :)
mja, just nu sitter jag hemma och myser med en av mina tre katter ( tingeling ) och typ tycker allt är allmänt tråkigt, fan sitter bara och lyssnar musik och myser med katten nu, vafan så grymt b att ingen vill träffas eller någor fan.. så fuckiiing B...
menmen får ta allt som det kommer, ska träffa issa imorgon i östersund hääärliiigt dee är :D
sen typ öö fira jul på torsdaG? Xd
farsan är och köper lite kläder och sånt te mig, höhö ;p
tror att kläderna kommer kosta samanlgat kanske 1,500 :- tror jag.
Menmen, jag ska snart spela lite GH fan.. xD
haha vi hörs ;p





Elias,                       JEPPHOE



KYSS Å SMEK , SÄNGLEK ;* JEPPHOE <3

Kommentarer
Postat av: :)

är du singel, om inte har du någon på g/gillar/ är kär i någon? vill du vara ihop med någon?

2009-12-22 @ 19:43:52
Postat av: Jepphoe :D

Ja jag är singel, jag har ingen på G, är inte kär,

2009-12-22 @ 20:36:21
URL: http://jepphoewillingstam.blogg.se/
Postat av: gissa vem (a)

meh ååh xD frågade ju om du ville träffas :P du bah vne..

dissare på hög nivå :P näh skojja bah gbn :) <33

2009-12-23 @ 21:10:04
Postat av: Gissa vem *(Nej)

Yo! Varför gissa.. När du kan säga vem du e? :o

2009-12-27 @ 14:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0