Jag är så jävla tuff ! :D

Jag är grymt tuff spelade nyss Guitar Hero 5
jag sjöng OCH spelade gitarr så jävla klockren. jag sjöng till dom hära låtarna, Rock Show - Blink 182, Public Enemy feat. Zakk Wylde - Bring Tha Noiez. Så Jävla klockrent, och kul :)


hm.. imorgon är det skola börjar kvart över 8, så får väl gå upp vid tjugo i sju. lite jobbigt , :p
menmen har världens sjukt jobbigast dag imorgon typ!!! åååh!!!


Men aja , ;p
jag ska börja ta flera kort och skit så ni har lite att kolla på :)
menmen, här är iallafall en gryyymt bra låååt ! :)
Vi härs , Jäppäääääääh !<33

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gjorde du restan av dagen då?

2009-12-07 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0