hihi maria gästbloggar :)

hahah sitter hemma hos mej med jesper och kattis :) , hihi jesper ee fett söt :) , och kattis sitter och fotar oss ;) . hihi . ehm jaa , tänkte skriva vem jag gillar men noway inte när han visa hur många besökare han har :o , hihih :) . jesper ee 50% blöndie och 50% brunett ;O . hihih liksom hur kan va de ? , men iaf , idag har jag vafrt i skolan , i huddinge och sen träffa jag jeppä och kattis :) . hihi jag har bestämt att på lördag sover jag på jespers tak (y) , hihi :) .men aa, :) , hahah jesper tjatar om att få läsa men nooooway :) , hihi jag tror min kamel/hund är kär i honom :O , hahahahah . men aa , jag vet inte vad jag ska skriva ? :p  eller joo :)
Just nu : sitter jag och kollar när jesper leker med tussan , bloggar , inne p facebook och pea , och aa , lite sånt :) .  men aa , ni får kolla min blogg :) , och ni ? ni kan nå mej på pea ni får mitt pea namn längre ner och klickar ni den kommer ni te min blogg . :) .

KÄRLEK TILL ER !

/ Majjzan@   :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0