Back home biatchez !!

Yeh, kom nyss fett med mys, hade det skit trevligt och kul i Östersund, saknat skiit många, men nu är jag hemma, och imorgon ska jag fira jul med mamma (:,
jag skriver upp det jag fick av pappsen :)

två par baggy jeans från Top Street Wear,
En Michael Jackson Tröja
300 kronor,
200 kronor present kort SF bio.
Rakhyvel ^^
Rosa Skullcandy hörlurar
En Mp3/mp4

lägger in bild på allt sen när jag orkar ^^
men just nu myser jag med katterna och msn...
vill sova borta ikväll.... aja
...



Malaketh, do you remeber ? ;)


JEPPHOE KYSS Å SMEK,SÄNGLEK ;* <3

Kommentarer
Postat av: Malaketh

thiihihh, Sötiis

yes i remember.! HAHAHAH <33

2009-12-27 @ 19:34:40
URL: http://bruneetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0